tilbake
Apr 04, 2025

Vi relanserer KS Komplett


Store milepæler fortjener å bli markert med kake, og i dag feiret vi at kskomplett.no har kommet i ny drakt som løfter frem innholdet. Dette er bare en forsiktig start på en større fornyelse.



Relanseringen av KS Komplett skal gi brukerne av kvalitetsstyringssystemet en lettere hverdag. En stor investering er gjort i det tekniske og visuelle, men også bemanningsmessig med nye stillinger.

Hva er nytt?

I den nye versjonen av KS Komplett er det nå et tydelig skille mellom innhold som gjelder internt for regnskapsforetaket og innhold som gjelder arbeidet med kundene. Systemet består derfor av to hoveddeler, basert på hvem innholdet er rettet mot:

  • Regnskapsforetaket selv
  • Kundene

Når du arbeider i kontekst av eget regnskapsforetak, vises foretakets egen meny og dashboard. Når du derimot arbeider med en kunde, får du tilgang til et eget kunde-dashboard og en kundespesifikk meny.


Eksempel på meny og dashboard i kontekst av regnskapsforetaket


Eksempel på meny og dashboard i kontekst av kunde


Denne tydelige todelingen er et bærende element i hele løsningen som gjør det mye lettere å finne frem til innholdet og jobbe systematisk med kvalitetsstyringen.

Vi har også åpnet opp for redigering av sluttdokumenter fra veiledere, og gitt dokumentarkivet et løft.

Faglig løfter vi frem tre områder:

➡️Risikostyring (risikoorientering for regnskapsforetaket)
➡️Kvalitetsstyring (risikoorientering for oppdragsutførelsen)
➡️Anti-hvitvasking (kriminalitetsrisiko).

Denne del-lanseringen er bare begynnelsen! Den gir tilgang til basisfunksjonalitet, mens det utover sommeren og høsten vil komme funksjonalitet som gjør KS Komplett til et fullverdig kvalitetsstyringssystem – 100 % i skyen.

Abonner